БЕРЕЗНІВСЬКИЙ ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНИЙ ЛІЦЕЙ Березнівської районної ради Рівненської області - школа самовдосконалення, школа успіху,  школа професійної кар"єри

 

 А чи виросте з бруньки дерево

 

або з бутона чудова квітка,

 

залежить  від того, які умови

 

ви створите для цього  і як будете

 

 доглядати за своїми підопічними

 

Ібука Масару

          

Березнівський економіко-гуманітарний ліцей Березнівської районної ради Рівненської області - перший інноваційний заклад району,  в якому найбільша увага приділяється роботі з обдарованою, талановитою молоддю. Березнівський ліцей має наступну структуру:

  1. Початкова школа - школа розвитку
  2. Школа індивідуального вибору - охоплює учнів 5-7-х класів 
  3. Школа становлення профільних інтересів - охоплює 8-9-ті класи.
  4. Старша школа - ліцей (10-11-ті класи)

1. Початкова школа - школа розвитку,

де визначені свої пріоритети:

  • врахування унікальної особистості кожної людини,  прийняття її індивідуальності;
  • особистісний,  інтелектуальний, соціальний  розвиток кожного учня.

Навчання у школі розвитку закладає фундамент загальноосвітньої підготовки учнів,  забезпечує всебічний розвиток дитини, її нахилів, здібностей,  виховання громадянина України. Окрім державного мінімуму  в ліцеї виділено одну додаткову годину на вивчення української мов.

 

2. Школа індивідуального вибору - охоплює учнів 5-7-х класів.

Це етап  формування у школярів стійкого інтересу до вивчення  окремих предметів, створення умов для самовираження учнів, розвитку їх загальних та творчих здібностей. З цією метою учні 4-го класу  згідно вибраного напрямку  обирають навчання в класах  математичного або гуманітарного спрямування. На цьому етапі 5-ті класи формуються  з учнів ліцею  та шкіл району.

Школа індивідуального вибору створює умови для формування в учнів загального  і диференційованого стійкого інтересу до вивчення  предметів, для поширення й поглиблення знань в обраних напрямках для творчого самовираження. Ці  передумови формують перспективи розвитку учнів, є базою  для формування профільних класів.

 

3. Школа становлення профільних інтересів - охоплює 8-9-ті класи.

На цьому етапі створюються класи поглибленого вивчення математики, фізики,  іноземних мов. Крім того виділяються індивідуальні години на вивчення історії України, української мови, математики, англійської мови, інформатик.  

 

4. Старша школа - ліцей (10-11-ті класи)

етап реалізації профільного навчання в фізико-математичних, гуманітарних класах з урахуванням освітніх потреб учнів.

Пріоритетні завдання на цьому етапі - це створення  оптимальних умов для диференційованого та індивідуального навчання, широкого використання  курсів на вибір, спекурсів, факультативів,   групових  та індивідуальних консультацій, поглиблене вивчення окремих предметів. Профільне навчання  реалізується за такими напрямками:

  •  профіль іноземної філології: англійська  і німецька мови;
  • фізико-математичний профіль: математика, фізика, інформатика.

 

Ліцей є творцем безконфліктної освіти та нової філософії оцінювання навчальних досягнень учнів,  основаної на використанні  у навчальному процесі рівневоступеневої системи.  Відповідно до цієї системи учень за своїми природними нахилами та інтелектуальними можливостями має право  поступово рухатись від початкового рівня досягнень до високого. Для учнів, які поступають у профільні класи ліцею і не проходили допрофільної  підготовки, проводяться додаткові індивідуальні заняття з профільних дисциплін з метою здобути високий рівень знань, який відповідає програмі профільних класів і  класів з поглибленим вивченням предметів.

На всіх етапах профілізації здійснюється психологічна діагностика. Таким чином, учень у стінах ліцею є активною особистістю.   Мета навчання - розвиток особистості, а роль учителів - координація спільних дій. У ліцеїстів високий рівень якості знань, пізнавальної активності. Прагнення до  самовдосконалення і саморозвитку є результатом розвитку особистості. Всі випускники ліцею  вступають до ВНЗів, здатні адаптуватися в сучасних умовах, досягають високих результатів в житті, тим самим підтверджуючи якість знань, отриманих у стінах ліцею.

close