Березнівський навчально-виховний комплекс «ЕГЛ-ЗОШ І-ІІ ступенів» - учасник дослідно - експерементальної роботи Всеукраїнського рівня "Освітньо-інформаційне середовище як фактор цілісного розвитку особистості" (термін 2012-2017 Р.Р.) Метою роботи є формування методології відповідних технологій забезпечення ефективної експіриєнтивної діяльності учнів шляхом створення адекватних комфортних умов реалізації навчально-пізнавальної діяльності за рахунок виявлення та запобігання впливів негативних факторів інформаційного, екологічного та техногенного характеру. Предметом дослідження є процес функціонування системи «учень-середовище» в освітньо-інформаційному просторі. Реалізація проекту спрямована на створення науково-методичних засад формування умінь експіриєнтивної діяльності в початковій та середній ланках освіти на засадах наступності, науковості, інтегративності, зв'язку навчання з життям, дієвості, навчального співробітництва та компетентнісно-орієнтованого навчання Основними завданнями проекту є: 1. Дослідити структуру інформаційного простору системи «учень-середовище». 2. Ідентифікувати та класифікувати інформаційні потоки, що циркулюють в інформаційному просторі 3. Ідентифікувати та класифікувати інформаційні джерела, які діють в інформаційному просторі 4. Розробити методологію і технології проектування інформаційного ландшафту учня та відповідних 5. Виявити несприятливі фактори впливу на навчально-пізнавальну діяльність учня. 6. Розробити та практично реалізувати технології зменшення впливу несприятливих факторів, зокрема, 7. Розробити методологію та відповідні технології оцінювання інтенсивності впливу несприятливих 8. Розробити методологію та технології оцінювання ефективності експіриєнтивної діяльності учня як | |
| |
Переглядів: 600 | |
Всього коментарів: 0 | |