Дослідно - експерементальна робота Всеукраїнського рівня "Освітньо-інформаційне середовище як фактор цілісного розвитку особистості"

Березнівський навчально-виховний комплекс «ЕГЛ-ЗОШ І-ІІ ступенів»  -  учасник дослідно - експерементальної роботи Всеукраїнського рівня "Освітньо-інформаційне середовище як фактор цілісного розвитку особистості" (термін 2012-2017 Р.Р.)

 Метою роботи  є формування методології відповідних технологій забезпечення ефективної експіриєнтивної діяльності учнів шляхом створення адекватних комфортних умов реалізації навчально-пізнавальної діяльності за рахунок виявлення та запобігання впливів негативних факторів інформаційного, екологічного та техногенного характеру.

Предметом дослідження є процес функціонування системи «учень-середовище» в освітньо-інформаційному просторі.

Реалізація    проекту    спрямована   на   створення    науково-методичних    засад    формування   умінь експіриєнтивної діяльності в  початковій та середній ланках освіти на засадах наступності, науковості, інтегративності, зв'язку навчання з життям, дієвості, навчального співробітництва та компетентнісно-орієнтованого навчання

Основними завданнями проекту є:

1. Дослідити структуру інформаційного простору системи «учень-середовище».

2.      Ідентифікувати та класифікувати інформаційні потоки, що циркулюють в інформаційному просторі
«учень-середовище», визначення їх характеристик.

3.      Ідентифікувати та класифікувати    інформаційні джерела, які діють в інформаційному просторі
системи «учень-техніка-середовище», визначення їх характеристик.

4.      Розробити методологію і технології проектування інформаційного ландшафту учня та відповідних
особистісних траєкторій навчально-пізнавальної діяльності за умов експіриєнтивного навчання.

5.      Виявити несприятливі фактори впливу на навчально-пізнавальну діяльність учня.

6.      Розробити та практично реалізувати технології зменшення впливу несприятливих факторів, зокрема,
біотехнології покращення якості повітря у приміщеннях.

7.      Розробити методологію та відповідні технології оцінювання інтенсивності впливу несприятливих
факторів на навчально-пізнавальну діяльність учня.

8.      Розробити методологію та технології оцінювання ефективності експіриєнтивної діяльності учня як
елемента системи «учень-техніка-середовище».

Категорія: Участь в проектах | Додав: SANYA (01.03.2016)
Переглядів: 600 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
close