29 жовтня 2024 року відбувся психолого-педагогічний консиліум «Адаптація першокласників до навчання в умовах НУШ».
Робота консиліуму розпочалася з обговорення найбільш складних випадків адаптації дітей до школи. Учасники засідання висловлювали свої думки щодо даної теми та спільно знаходили шляхи подолання деяких проблем. Колеги отримали можливість побачити першокласників з різних сторін, а також зрозуміти причини їхніх проблем, що у майбутньому дозволить об’єктивно зрозуміти дітей і побудувати спільну програму дій, спрямованих на розвиток певних якостей або на усунення виявлених причин відставання в навчанні чи відхилень в поведінці.
У ході тренінгового заняття вчителі навчились активізовувати свій творчий потенціал, розвивати здібності регулювати власні емоції та почуття, розвивати стресостійкість. (Facebook)